
Ferrari: Η έλλειψη ταχύτητας στις ευθείες στο Spa σε σύγκριση με την Red Bull δεν ανησυχεί για τη Monza
August 31, 2022Η Ferrari δεν πιστεύει η έλλειψη ταχύτητας στις ευθείες στο Spa σε σχέση με τη Red Bull θα αποδειχθεί ανησυχητική στον εγχώριο αγώνα της Formula 1 στη Monza το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Η Red Bull πέτυχε μια κυρίαρχη νίκη στο Grand Prix του Βελγίου την Κυριακή, καθώς ο Max Verstappen έφτασε από τη 14η θέση του grid για να κερδίσει μπροστά από τον συμπαίκτη του Sergio Perez.
Οι επιδόσεις είδε και τους δύο οδηγούς της Red Bull να επιδεικνύουν μια ισχυρή ταχύτητα στην ευθεία, επιτρέποντας στον Verstappen να προσπερνά τα προπορευόμενα αυτοκίνητα χρησιμοποιώντας DRS στο τέλος των μεγάλων ευθειών.

Η Red Bull είχε ταχύτητας στις ευθείες όλη τη σεζόν, φέρνοντάς την σε πλεονεκτική θέση να χαλάσει την επιστροφή της Ferrari το επόμενο Σαββατοκύριακο στη Monza, την ταχύτερη πίστα στο ημερολόγιο με ταχύτητες που πλησιάζουν τα 355 χιλιόμετρα /ώρα.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Mattia Binotto, υποβάθμισε τις ανησυχίες, σημειώνοντας τη διαφορετική προσέγγιση που θα ακολουθούσε.
«Λαμβάνοντας υπόψη τη Monza, δεν θα μειονεκτήσουμε , γιατί έχουμε επίσης ένα ελαφρύτερο φτερό για να τρέξουμε εδώ στο Spa, αλλά δεν το χρησιμοποιήσαμε γιατί πιστεύουμε ότι δεν ήταν η σωστή επιλογή», εξήγησε ο Binotto μετά τον αγώνα.
«Λαμβάνοντας υπόψη την υποβάθμιση των ελαστικών και τις υψηλές θερμοκρασίες της σημερινής Κυριακής, αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι να δω ότι η Red Bull ήταν ικανή να εκτελέσει χαμηλότερη κάθετη-δύναμη, αλλά εξακολουθεί να έχει εξαιρετική ταχύτητα στον μεσαίο τομέα όπου χρειάζεται κάτω-δύναμη.
«Έτσι για τη Monza, σίγουρα θα τρέξουμε ένα διαφορετικό είδος πτέρυγας, χαμηλότερη αντίσταση, οπότε η ίδια η ταχύτητα δεν μας ανησυχεί .
«Αλλά για άλλη μια φορά, για τους επόμενους αγώνες, νομίζω ότι ανησυχεί περισσότερο η συνολική απόδοση της Red Bull που παρουσιάζεται σήμερα».
Η Ferrari επέλεξε ένα ελαφρώς υψηλότερο πακέτο κάθετης δύναμης από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί για το Spa, μόνο με το κάτω οπίσθιο φτερό σε ένα αυτοκίνητο για προπόνηση την Παρασκευή. Αυτό συνέβη επειδή ήθελε να βοηθήσει τον Charles Leclerc να αντεπιτεθεί ,λόγο της ποινή για αλλαγή μονάδας ισχύος, επιτρέποντάς του να κάνει καλύτερη απόδοση μέσω του πιο ελικοειδούς μεσαίου τομέα.

Όλες οι ομάδες έπρεπε να λογοδοτήσουν για την εισαγωγή μιας νέας τεχνικής οδηγίας στο Spa, η οποία στόχευε να μετρήσει πόσα αυτοκίνητα παρουσίαζαν porpoising σε μια προσπάθεια να περιοριστεί το φαινόμενο και να διασφαλιστεί ότι οι ομάδες ήταν μέσα σε ένα συγκεκριμένο όριο.
Αλλά ο Binotto αρνήθηκε ότι η τεχνική οδηγία είχε οδηγήσει στην κακή απόδοση της Ferrari στο Spa, όπου είχε ταλαιπωρηθεί με την φθορά των ελαστικών και μπόρεσε να καταγράψει μόνο την καλύτερη θέση στην τρίτη θέση με τον Carlos Sainz, ο οποίος τερμάτισε 26 δευτερόλεπτα από τον Verstappen.
«Δεν ξέρω πώς επηρέασε τις άλλες ομάδες, αλλά όσον αφορά τη Ferrari, επηρέασε με έναν εντελώς αμελητέο τρόπο»,
είπε ο Binotto για την τεχνική οδηγία.
«Οπότε δεν είναι η απάντηση για την έλλειψη απόδοσης μας σήμερα. Είναι ο τύπος πίστας όπου χρειάζεσαι μεγάλη απόδοση, τόσο από άποψη αεροδυναμικής όσο και από άποψη ισχύος, και νομίζω ότι απλά η Red Bull σήμερα έχει ένα καλύτερο πακέτο από αυτή την άποψη.
«Επιπλέον, είχαν την μειωμένη φθορά των ελαστικών. Δεν είχε να κάνει με το πάτωμα του μονοθεσίου. Άρα δεν είναι αυτός ο λόγος. Πρέπει λοιπόν να εξετάσουμε διαφορετικούς λόγους για να το βελτιώσουμε».
Μετάφραση & Σύνταξη : F1newscy team
Author : Luke Smith
Πηγή : motosport(dot)com,
Photos: Scuderia Ferrari