Ο Λάντο Νόρις πρέπει να διατηρήσει το αδίστακτο σερί για να παραμείνει στο ραντάρ των κορυφαίων ομάδων

Ο Λάντο Νόρις πρέπει να διατηρήσει το αδίστακτο σερί για να παραμείνει στο ραντάρ των κορυφαίων ομάδων

March 22, 2023 0 By admin

Ο Λάντο Νόρις είναι το αγαπημένο όνομα αυτή τη στιγμή όταν συζητάμε ποιος θα μπορούσε να φτάσει σε μία από τις κορυφαίες θέσεις της Formula 1, αλλά η γενναιοδωρία που έδειξε στον συμπαίκτη του στη Τζέντα είναι ένα επικίνδυνο παιχνίδι.

Για πρώτη φορά στην καριέρα του στη Formula 1, η σεζόν του 2023 βλέπει τον Norris να υπηρετεί ως το έμπειρο, σοφό κεφάλι στη σύνθεση της McLaren.

Ναι, είναι ακόμα μόνο 23, αλλά αυτή είναι τώρα η πέμπτη του σεζον, και στην άλλη πλευρά του γκαράζ βρίσκεται ο Αυστραλός πρωτάρης Oscar Piastri, για τον οποίο το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας ήταν μόλις το δεύτερο του ως οδηγός της Formula 1.

Αυτή είναι μια εντελώς νέα δυναμική για τον Norris, ο οποίος όταν ξεκίνησε στη McLaren αντιμετώπισε έναν ελαφρώς πιο έμπειρο Carlos Sainz και από εκεί είδε τη μετοχή του να εκτοξεύεται όταν κυριάρχησε σε έναν νικητή πολλών αγώνων και βετεράνο του grid στο Daniel Ricciardo.

Πόσο από αυτό ήταν η ανώτερη ικανότητα του Norris σε σχέση με τους αγώνες του Ricciardo να προσαρμοστεί στα μηχανήματα της McLaren και τη συνακόλουθη εξάντληση της εμπιστοσύνης; Μπορεί να μην το μάθουμε ποτέ, αλλά αυτό δεν είχε μεγάλη σημασία για τον Νόρις, ο οποίος θεωρείται ο πιθανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής εκτός των κορυφαίων θέσεων. Red Bull, Ferrari και Mercedes, όλες οι ομάδες με τις οποίες έχει συνδεθεί ο Norris.

Ο Νόρις ήταν απλώς αδίστακτος στο πλευρό του Ρικιάρντο στη McLaren, κάνοντας το μεγαλύτερο μέρος της άρσης βαρέων βαρών όταν επρόκειτο να σκοράρει πόντους, ενώ δεν είχε καμία συμπάθεια για τους αγώνες του συμπαίκτη του. Και στο κάτω κάτω γιατί να ήταν συμπονετικός;

Υπήρξε όμως μια στιγμή στο GP της Σαουδικής Αραβίας του 2023 και μια αντίδραση μετά τον αγώνα από τον Νόρις, η οποία αντιπροσώπευε ένα κατέβασμα αυτού του πέπλου λίγο παράλληλα με τον νέο πρωτάρη συμπαίκτη του Piastri.

Η McLaren άντεξε ένα θλιβερό ξεκίνημα στη σεζόν, η επίδοση του Piastri στις κατατακτήριες στη Τζέντα ήταν σπάνια θετική καθώς πέρασε στο Q3 για πρώτη φορά στην καριέρα του, ενώ ο Norris χτύπησε στον τοίχο στο Q1 και σφράγισε την αποβολή του, ήδη ένα αχαρακτηριστικό λάθος από το Βρετανός.

Αλλά σχεδόν συνόψιζε την τρέχουσα τύχη τους την ημέρα του αγώνα, όταν ο Piastri υπέστη ζημιά στην μπροστινή πτέρυγα σε μια σύγκρουση στην αρχή με τον Pierre Gasly, ενώ ο Norris στη συνέχεια έτρεξε πάνω από τα συντρίμμια, πράγμα που σημαίνει ότι και οι δύο McLaren έπρεπε να ρίξουν pit για νέα μπροστινά φτερά και έπεσαν στις τελευταίες θέσεις .

Κανείς δεν συνήλθε πραγματικά από εκεί, ο Piastri τερμάτισε στην P15 και ο Norris P17 από τους 18 οδηγούς , αλλά όταν η McLaren χρησιμοποίησε τις εντολές της ομάδας είδαμε μια πιο ήπια πλευρά του Norris στην πίστα.

Καθώς το ζευγάρι πάλευε για τη θέση, ο Πιάστρι έκανε την υπέρβαση πριν ο Νόρις ξαναπεράσει σύντομα, η McLaren έδωσε εντολή στον Νόρις «να μην το κάνει πολύ δύσκολο για τον Όσκαρ» και εκείνος το υπάκουσε , ανοίγοντας την πόρτα για να περάσει ο συμπαίκτης του.

Ερωτηθείς για την ομαδική σειρά από το Sky Sports F1, ο Norris είπε: «Δεν με δυσκόλεψε και εννοώ ότι πολύ εύκολα θα μπορούσα να κρατήσω τη θέση στο τέλος καθώς προσπέρασα τη Williams.

«Αλλά ναι, απλώς τον άφησα να φύγει στο τέλος. Θα ήταν διαφορετικά αν πάλευα για βαθμούς, αλλά 16η και 17η…»

Το πρόβλημα είναι ότι η McLaren αυτή τη στιγμή, ακόμη και σε μια καθαρή μέρα φαίνεται σαν μια ομάδα που μπορεί να κερδίσει μόνο έναν ή δύο βαθμούς, και αυτό σημαίνει ότι ο Norris πρέπει να παραμείνει εγωιστής και αδίστακτος εκεί έξω στην πίστα τώρα που είναι πολύ πιο δύσκολο να αποδείξει στις κορυφαίες ομάδες τι μπορεί να κάνει.

Σίγουρα, θα μπορούσατε να υποστηρίξετε ότι το έχει ήδη κάνει αυτό, αλλά η Formula 1 προχωρά γρήγορα και ενώ ο Norris είναι καυτός αυτή τη στιγμή, μια σεζόν που έμεινε να περιτριγυρίζει γύρω από το πίσω μέρος του γηπέδου θα ήταν περισσότερο από αρκετή για να διακινδυνεύσει να στεγνώσει αυτή η ορμή και το ενδιαφέρον. αν δεν βάλει τον Πιάστρι στη θέση του.

Ο Πιερ Γκασλί ήταν ένα παράδειγμα. Η καλύτερη σεζόν του στην F1 ακόμα στη F1 του 2021 άφησε πολλούς προβληματισμένους με την απόφαση της Red Bull να μην του δώσει μια δεύτερη ευκαιρία στη σύνθεση τους, αλλά με τον αμφισβητία του 2022 AlphaTauri να μην είναι του ίδιου επιπέδου για να επιτρέψει στον Gasly να διαπρέψει, . Τουλάχιστον προσγειώθηκε στα πόδια του με μια αλπική οδήγηση.

Ο Νόρις πραγματικά δεν έχει την πολυτέλεια να δώσει στον συμπαίκτη του μια ίντσα, και ναι, θα μπορούσατε να υποστηρίξετε ότι ο Νόρις παίρνει επίσης μεγάλο ρίσκο εάν ταρακουνήσει το σκάφος εντός της McLaren, δημιουργώντας ενδεχομένως κάποια διχόνοια, αλλά ποιο είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί πραγματικά;

Η McLaren δεν πρόκειται να κοιτάξει να τον αντικαταστήσει από επιλογή, καθώς αυτή τη στιγμή η μάχη είναι απλώς να κρατήσει τον Norris να επενδύσει στο έργο και να πιστέψει στην υπόσχεσή τους ότι αυτή η πτώση τα τελευταία χρόνια θα ακολουθηθεί σύντομα από επιδιώξεις τίτλου.

Ο Piastri ήταν αναμφισβήτητα ο οδηγός της McLaren που έλαμψε στη Τζέντα, ένας πρωταθλητής πολλών χρόνων στη σειρά junior που είπε ότι συνεχίζει να αποκτά εμπιστοσύνη στο τιμόνι της MCL60, και αυτό φάνηκε πολύ από την επίδειξη του στην πίστα.

Ο Νόρις δεν μπορεί να αντέξει πολλές περισσότερες επαναλήψεις αυτού όταν τα δυνατά επιτεύγματα σε μια McLaren είναι μάλλον περιορισμένα, ή το Piastri θα μετατραπεί στην καυτή προοπτική με όλη την προσοχή από τις κορυφαίες ομάδες.

Και σε αυτό το στάδιο, ο Norris δεν θα είχε άλλη επιλογή από το να συνεχίσει να ποντάρει σε αυτό το έργο της McLaren που αυτή τη στιγμή κινείται ανησυχητικά προς τη λάθος κατεύθυνση.

Athor K. PIPERIDES

source/photos : F1 planet

#f1newscy team.

F1news.cy